setiap penyakit ada ubatnya. Apabila penyakit telah diubat dengan ubat yang tepat, Maka akan sembuh dengan izin Tuhan

Followers

BUAH PINGGANG

Alhamdulillah saya mendapat peluang lagi sekali untuk membantu seorang lagi pesakit buah pinggang menerusi kehebatan produk SNE. Kali ini pesakit saya dari Bachok, Kelantan. En Safizan membeli produk SNE untuk rawatan masalah kesihatan yang dihadapi oleh ibunya. Ibu beliau mengalami kerosakan buah pinggang dan masalah jantung. Jadi sebagai rawatan permulaan saya mengesyorkan SNE Kapsul dan Artercardy Essence. Insyaallah, jika istiqamah memakan SNE perubahan besar akan dialami oleh ibu beliau. Setiap pesakit disyorkan supaya mencuba rawatan SNE sekurang-kurangnya selama 3 bulan dengan disiplin makan dengan teratur dan berpantang daripada memakan makanan yang boleh melambatkan penyembuhan. Produk SNE boleh dimakan banyak (sekotak sehari pon takpe) untuk cepat sihat, namun dos dihadkan kepada pesakit buah pinggang, asma dan jantung kerana tidak balas pemulihan mungkin dirasakan "bebanan" atau kesakitan kepada penghidap. Justeru, pada peringkat permulaan rawatan saya cuma mengesyorkan mengambil hanya 1 biji sehari dan dos akan ditambah kemudian.

Artikel kali ini saya ingin berkongsi testimonial pesakit buah pinggang yang telah pulih daripada masalah beliau. Pesakit ini bukan pesakit saya tetapi telah menggunakan produk SNE untuk pulih dan saya kongsikan dengan anda.

Nama: Tan Wan Tong
Umur: 60 tahun
Tempat: Kuala Lumpur
Penyakit : Buah pinggang rosak, kencing manis, Strok 4 tahun dan sakit sendi.


* Daripada kurus kering nampak tulang, uncle ini jadi gagah perkasa,
tengok berotot-otot dan sasa :)

* Air muka pesakit buah pinggang biasanya gelap dan kusam kerana darahnya kotor, setelah mengambil SNE dalam sebulan boleh nampak perubahan air muka pesakit yakni lebih cerah dan berseri-seri*

No comments: