setiap penyakit ada ubatnya. Apabila penyakit telah diubat dengan ubat yang tepat, Maka akan sembuh dengan izin Tuhan

Followers

SEABUCK ACTIV NYAH TOKSIK





Nama Produk : SeaBuck Activ
Berat : 6g x 15 sachets / box
Harga : RM90.00 (SP)


" MENGUBAH STATISTIK KETOKSIKAN MANUSIA "

Kandungan :

Seabuck Activ dibuat 70% dari buah Sebucthorn dan 30% dari herba terpilih yang terkenal dalam perubatan cina sebagai ubat yang sangat berkesan bagi membuang toksin bahagian tubuh khasnya jua membuang toksin keseluruh organ tubuh. Kaya dengan vitamin C, dimana ia boleh menguatkan ketahanan badan untuk melawan jangkitan penyakit berjangkit..

Fungsi :

1. Menyingkirkan mendakan toksin daripada paru-paru, meresap ke dalam paru-paru secara pantas, menyingkirkan mendakan toksin jangka panjang dengan menyeluruh.

2. Menyingkirkan mendakan toksin daripada dinding salur darah, mengubah toksin menjadi asid asetik yang tidak bertoksid yang akan disingkirkan daripada tubuh demi mengurangkan beban hati dan buah pinggang.

3. Memulihkan gangguan sistem saraf pusat, meningkatkan kualiti tidur dan fungsi ingatan menyeluruh.

4. Membentuk sejenis membran pelindung pada permukaan gastrik mukosa, mengelakkan habuk, alkohol atau perangsang yang lain daripada membawa kemudaratan kepada gastrik mukosa.

5. Meningkatkan fungsi stamina pengidap hipoksia kardium. 6. Menstabilkan tekanan dan menyelaraskan degupan jantung untuk mencegah fungsi jantung yang abnormal.



4 Peringkat Utama :

1-6 hari (peringkat permulaan) -  Kekeringan mulut, sesak dada, rasa loya, batuk, pening, kelesuan dan insomnia dilegakan 

Bulan pertama (peringkat penyahtoksikan) - Ulser mulut, sakit kerongkong,batuk yang kronik, kahak dan sakit dada hilang. 

Bulan kedua (peringkat penyahtoksikan menyeluruh) - Menguraikan pengumpulan toksin pada paru-paru, hati, buah pinggang, usus dan perut, membersihkan darah dan sel demi mencapai penyahtosikan menyeluruh tubuh. 

Bulan ketiga (peringkat perlindungan dan pemulihan) - Membentuk membran pelindung pada dinding perut dan usus, mengawal penyerapan pelbagai toksin, mencegah toksin daripada meresap ke dalam sistem peredaran darah, memainkan peranan yang penting dalam metabolisme hati dan membantu melindungi fungsi otak.

SEABUCK ACTIV amat baik di makan bersama-sama dengan SNE Kapsul..



1 comment:

Anonymous said...

howdy awetmuda1.blogspot.com admin found your site via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumer-services.net they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Roberto